středa 17. dubna 2024

Euro Truck Simulator 2 - 1.50 Update Experimentální Beta

 

Máme pro vás novinku pro naši #BestCommunityEver! Dnes spouštíme experimentální betu pro nadcházející aktualizaci 1.50 pro Euro Truck Simulator 2. Proč nazýváme naši nadcházející betu experimentální? Musíme řídit očekávání hned od začátku. Beta cyklus tentokrát začínáme z poměrně rané fáze. Úroveň lesku a stability není stejná jako u našich obvyklých otevřených bet. Věříme v transparentnost vůči naší komunitě a také potřebujeme včas shromáždit spoustu zpětné vazby, abychom pochopili, jak dobře funkce fungují. To je důvod, proč nabízíme tuto experimentální betu jako předzvěst otevřené bety, abychom vám poskytli letmý pohled na to, co přijde, a zároveň uznáváme, že je to stále velmi nedokončená práce.



V zákulisí náš tým usilovně pracuje na interních projektech a vydáních, které jsou naplánovány pro verzi 1.50 našich her. I přes veškerou naši snahu některé aspekty aktualizace stále procházejí vylepšováním. Víme však, jak důležité je zapojit naši komunitu do procesu vývoje, a proto vám tento obsah zpřístupňujeme v jeho současném stavu. Vaše zpětná vazba v této fázi je neocenitelná, protože se snažíme poskytovat optimální zážitek.

V experimentální betě zveme naše oddané hráče, aby se k nám připojili a doladili je, otestovali a poskytli nám zpětnou vazbu. Vaše příspěvky nám pomohou identifikovat a vyřešit jakékoli problémy nebo nedokonalosti před otevřenou betou a nakonec před vydáním plné verze 1.50. Stojí za zmínku, že tato beta může způsobit nestabilitu v určitých oblastech hry. Pro ty, kteří hledají uhlazenější zážitek, doporučujeme počkat na následnou otevřenou betu nebo vydání plné verze.

Jsme velmi odhodláni poskytovat vysoce kvalitní aktualizace. V následujících dnech budeme pokračovat v ladění a finalizaci všeho, co se chystá na ETS2 s aktualizací 1.50. Hluboce si vážíme vaší trpělivosti a podpory během této fáze, protože pracujeme na hladkém přechodu do další kapitoly Euro Truck Simulator 2. Bez dalších okolků se pojďme ponořit do toho, co můžete očekávat od verze 1.50.

Renderer Changes - (prozatím stále založeno na DirectX 11 API)
Neustále pracujeme na vylepšování našeho vykreslovacího systému. V poslední době je to klíčové zaměření, i když to bude nějakou dobu trvat, než se to dokončí. Do té doby můžete ve verzi 1.50 očekávat další obsah a vylepšení, včetně:
  • Byla přidána nová funkce - TAA, neboli Temporal Anti-Aliasing, která se odlišuje od jiných technik vyhlazování, jejichž cílem je vyhlazení obrázků, aby se snížily zubaté okraje nebo blikání při vykreslování s vyšším rozlišením. Místo toho TAA využívá časovou osu, zejména předchozí snímky, k výpočtu hodnot barev, jako by byly z vyššího rozlišení, což poskytuje plynulejší výsledek.
  • Kaskádové změny stínů: Plynulý přechod při prolínání mezi kaskádami, hladší a lépe stabilizované okraje stínů.
  • Měkké částice: Částice a světelné odlesky se v blízkosti geometrie plynule vytrácejí, čímž se eliminují ostré průsečíky pro plynulejší vizuální zážitek.
  • Osvětlený/zastíněný kouř: Částice kouře se zvýšeným vnímáním objemu a stínováním před slunečním světlem, které poskytují realističtější a pohlcující atmosféru.
  • Vzdálené stíny: Všudypřítomné stíny vzdálených velkých objektů, jako jsou tovární haly, mrakodrapy a silniční nadjezdy, s možností je vypnout v nabídce Možnosti.
  • Optimalizovaný výpočet světla: Dynamická světla jsou vyhodnocována v jediném průchodu, což se označuje jako seskupené osvětlení, což zlepšuje výkon v nočních scénách.




Přepracování uživatelského rozhraní

Zavádíme podstatné aktualizace uživatelského rozhraní, abychom zlepšili interakci s hráči a přizpůsobili se více funkcím. Redesign využívá plošší, minimalistický design s popisky a vrstvenou navigací, což zajišťuje snadnější přístupnost. U většiny obrazovek uživatelského rozhraní jsou viditelné změny pouze evolucí předchozího vzhledu, i když funkčně bylo investováno hodně práce do toho, aby fungovaly pohodlněji s gamepadem nebo volantem, což vyžaduje méně času sahat po klávesnici. Největší změnou je přepracování domovské obrazovky, nový stavový řádek umístěný na mnoha různých obrazovkách uživatelského rozhraní, klávesové zkratky rychlé nabídky, nová písma, ikony a mnoho dalšího. Výsledkem by měl být jasnější pohled na rozlišení 2K a 4K, přičemž všechny změny přispějí k efektivnějšímu hernímu zážitku. V blízké budoucnosti plánujeme mít samostatný, podrobnější blog na toto téma, takže zůstaňte naladěni.

Přepracování Švýcarska
Netrpělivě očekávaný projekt Switzerland Rework bude debutovat v nadcházející verzi 1.50 Euro Truck Simulator 2. Můžete se těšit na kompletní redesign Švýcarska, včetně jeho velkých měst, jako je Ženeva, Bern a Curych. Vedle těchto vylepšení byla ekonomika jemně vyladěna tak, aby odrážela realitu, a to díky doplňkům, jako je sklad továrny na čokoládu.

Ale to není všechno – podstatnou modernizací se dočkala i silniční síť. Připravte se na zdolávání nově přidaných úseků dálnice A9 a náročné silnice N19. Trasa A40/E25 ze Ženevy do italské Aosty navíc slibuje vzrušující cestu pod majestátní Mont Blanc. Níže se můžete podívat na trailer k tomuto projektu nebo najít všechny blogy o přepracování zde!

Tým, který stojí za obrovským přepracováním ve Švýcarsku, se již zabývá jiným projektem přepracování; Jakékoli další podrobnosti si však v tuto chvíli necháme pro sebe.


Německo Rework - Rýn
Ve verzi 1.50 jsme v rámci projektu přepracování Německa přepracovali oblast Porýní. Celkem byla kompletně přestavěna čtyři města - Dortmund, Kolín nad Rýnem, Düsseldorf a Duisburg. Renovovali jsme nejen města, ale i jejich okolí, takže celý tento region byl od základů přetvořen. Přidali jsme také část dálnice 3 z Kolína nad Rýnem do Frankfurtu.

Podrobněji se o tomto projektu přepracování můžete dozvědět v tomto blogu věnovaném městům v tomto regionu nebo v jiném blogu o průmyslu a křižovatkách v této části Německa. Určitě to není naposledy, co slyšíte o projektu přepracování Německa, protože tým již pracuje na jiné části země!

Předváděcí centrum SCANIA
Předváděcí centrum Scania ve švédském Södertälje, které jsme vyvinuli ve spolupráci se společností Scania, bude mít premiéru ve verzi 1.50. Toto zařízení bylo založeno v roce 1995 a v reálném životě slouží mnoha účelům. Společnost Scania jej většinou používá k předvádění svých vozidel, a to jak nákladních vozidel, tak autobusů. Zařízení každoročně navštíví až 14 tisíc návštěvníků od univerzit až po inženýry a umožňuje také řidičům s řidičským průkazem skupiny B vyzkoušet si vozidla Scania.

Ve hře budou mít hráči možnost procházet pečlivě vytvořenou testovací dráhu s asfaltovými, lesními a štěrkovými cestami, které nabízejí rozmanité terénní výzvy. Tento herní okruh je přesnou replikou toho skutečného v měřítku 1:1. Nezapomeňte, že abyste mohli navštívit předváděcí centrum Scania, musíte vlastnit DLC Scandinavia.



Popisky možností


Umístěním myši na každou možnost nastavení se zobrazí užitečné informace, včetně vysvětlení toho, co možnosti dělají. Nyní bez námahy pochopíte účel každé nastavitelné možnosti v nastavení, což vám umožní snadno doladit váš zážitek.

Žádné komentáře:

Okomentovat