Dnes přinášíme něco trochu jiného: experimentální betu pro nadcházející aktualizaci 1.50 American Truck Simulatoru. Proč nazývat naši nadcházející beta verzi experimentální? Musíme řídit očekávání hned od začátku. Beta cyklus tentokrát začínáme z poměrně rané fáze. Úroveň lesku a stability není stejná jako u našich obvyklých otevřených bet. Věříme v transparentnost vůči naší komunitě a také potřebujeme včas shromáždit spoustu zpětné vazby, abychom pochopili, jak dobře funkce fungují. To je důvod, proč nabízíme tuto experimentální betu jako předzvěst otevřené bety, abychom vám poskytli letmý pohled na to, co přijde, a zároveň uznáváme, že je to stále velmi nedokončená práce. V zákulisí náš tým usilovně pracuje na interních projektech a vydáních, které jsou naplánovány na verzi 1.50 našich her. I přes veškerou naši snahu některé aspekty aktualizace stále procházejí vylepšováním. Uvědomujeme si však důležitost zapojení naší komunity do procesu vývoje, a proto vám tento obsah zpřístupňujeme v jeho současném stavu. Vaše zpětná vazba během této fáze je neocenitelná, protože opravdu chceme poskytovat nejlepší možný zážitek.
V experimentální betě zveme naše oddané hráče, aby se k nám připojili a doladili je, otestovali a poskytli nám zpětnou vazbu. Vaše příspěvky nám pomohou identifikovat a vyřešit jakékoli problémy nebo nedokonalosti před otevřenou betou a případně vydáním plné verze 1.50. Je však důležité si uvědomit, že tato beta může v určitých oblastech způsobit nestabilitu. Pokud dáváte přednost uhlazenějšímu zážitku, doporučujeme počkat na další vydání otevřené bety.
Ujišťujeme vás, že náš závazek poskytovat vysoce kvalitní aktualizace zůstává neochvějný. V následujících dnech budeme pokračovat v ladění a finalizaci všeho, co se v ATS objeví v aktualizaci 1.50. Velmi si vážíme vaší trpělivosti a podpory během této fáze, protože pracujeme na hladkém přechodu do další kapitoly American Truck Simulator. Nyní se bez dalšího zdržování pojďme podívat na to, co můžete od verze 1.50 očekávat.
Neustále pracujeme na vylepšování našeho vykreslovacího systému. V poslední době je to klíčové zaměření, i když to bude nějakou dobu trvat, než se to dokončí. Do té doby můžete ve verzi 1.50 očekávat další obsah a vylepšení, včetně:
- Byla přidána nová funkce - TAA, neboli Temporal Anti-Aliasing, která se odlišuje od jiných technik vyhlazování, jejichž cílem je vyhlazení obrázků, aby se snížily zubaté okraje nebo blikání při vykreslování s vyšším rozlišením. Místo toho TAA využívá časovou osu, zejména předchozí snímky, k výpočtu hodnot barev, jako by byly z vyššího rozlišení, což poskytuje plynulejší výsledek.
- Kaskádové změny stínů: Plynulý přechod při prolínání mezi kaskádami, hladší a lépe stabilizované okraje stínů.
- Měkké částice: Částice a světelné odlesky se v blízkosti geometrie plynule vytrácejí, čímž se eliminují ostré průsečíky pro plynulejší vizuální zážitek.
- Osvětlený/zastíněný kouř: Částice kouře se zvýšeným vnímáním objemu a stínováním před slunečním světlem, které poskytují realističtější a pohlcující atmosféru.
- Vzdálené stíny: Všudypřítomné stíny vzdálených velkých objektů, jako jsou tovární haly, mrakodrapy a silniční nadjezdy, s možností je vypnout v nabídce Možnosti.
- Optimalizovaný výpočet světla: Dynamická světla jsou vyhodnocována v jediném průchodu, což se označuje jako seskupené osvětlení, což zlepšuje výkon v nočních scénách.
Zavádíme podstatné aktualizace uživatelského rozhraní, abychom zlepšili interakci s hráči a zahrnuli více funkcí. Redesign využívá plošší, minimalistický design s popisky a vrstvenou navigací, což zajišťuje snadnější přístupnost. U většiny obrazovek uživatelského rozhraní jsou viditelné změny pouze evolucí předchozího vzhledu, i když funkčně bylo investováno hodně práce do toho, aby fungovaly pohodlněji s gamepadem nebo volantem, což vyžaduje méně času sahat po klávesnici. Největší změnou je přepracování domovské obrazovky, nový stavový řádek umístěný na mnoha různých obrazovkách uživatelského rozhraní, klávesové zkratky rychlé nabídky, nová písma, ikony a mnoho dalšího. Výsledkem by měl být jasnější pohled na rozlišení 2K a 4K, přičemž všechny změny přispějí k efektivnějšímu hernímu zážitku. V blízké budoucnosti plánujeme mít samostatný, podrobnější blog na toto téma, takže zůstaňte naladěni.
Kalifornie: Rework - Fáze 3Netrpělivě očekávaná třetí fáze přepracování Kalifornie je zaměřena na střední Kalifornii. Šest měst v této oblasti prošlo kompletním přepracováním: San Francisco, Oakland, Stockton, Santa Cruz, Huron a Fresno. Přidali jsme také dvě zbrusu nová města; San Jose a Modesto, které v naší hře nahradí Oakdale.
Všechny silnice v oblasti prošly kompletní rekonstrukcí, včetně hlavních tras, jako jsou CA-1, US-101, I-5, CA-99, US-395 a další. Krásný Yosemitský národní park se v rámci této aktualizace také dočkal významných vylepšení! Níže se můžete podívat na náš trailer k této fázi přepracování Kalifornie.
Když umístíte myš na každou možnost nastavení, zobrazí se užitečné informace, včetně vysvětlení, co tyto možnosti dělají. Nyní bez námahy pochopíte účel každé nastavitelné možnosti v nastavení, což vám umožní snadno doladit váš zážitek.
Asistent pro jízdu v pruzíchPo implementaci různých asistenčních funkcí pro řidiče byl pro nás dalším krokem vývoj asistenta pro jízdu v pruzích. Tento systém je komplikovanější, protože musí dobře fungovat s různými způsoby, jak lidé ovládají svá vozidla. Obzvláště důležité, aby dobře fungoval s volanty se silovou zpětnou vazbou, i když to bylo náročné kvůli možným problémům, jako jsou smyčky zpětné vazby mezi ovládáním a silou a další detaily.
Asistent pro jízdu v pruzích má také různé režimy, z nichž každý slouží jiným účelům, což jej komplikuje. Nyní si řidiči nákladních vozidel mohou užívat jeho jednoduché zapnutí spolu s adaptivním tempomatem, což umožňuje nákladnímu vozidlu více řídit.Seznam změn:
Užijte si tedy všechny tyto nové přírůstky, ale pamatujte: Jedná se pouze o experimentální betu, zatím ne o otevřenou betu nebo dokonce o stabilní veřejnou verzi, takže se můžete setkat s chybami, nestabilitou nebo pády. Je to zcela v pořádku, pokud chcete počkat na otevřenou betu nebo finální vydání. Ale pokud máte zájem pomoci nám dostat se tam rychleji, oceníme veškerou vaši zpětnou vazbu na našem fóru a vaše hlášení o chybách ve vyhrazené sekci.Mapa
- Kalifornie Přepracování – fáze 3
Vozidla
- Mezinárodní LT S13
- Mezinárodní přepracování LoneStar (interiér) a LT (exteriér a interiér)
- Přidána funkce asistenta pro jízdu v pruzích
UI
- Podstatná aktualizace designu uživatelského rozhraní (přepracování domovské obrazovky, trvalý stavový řádek, rychlá nabídka, nová písma, ikony a další)
- Možnosti nastavení zobrazují informace o tom, co dělají
Vizuální
- Vylepšení vykreslovacího systému
- Přidána funkce Temporal Anti-Aliasing
- Kaskádové aktualizace stínů
- Měkké částice
- Zapálený/zastíněný kouř
- Vzdálené stíny
- Optimalizovaný výpočet světla
- Přidán omezovač snímkové frekvence
Zvuk
- Přidány zvuky skřípání brzd
Podívejte se prosím na naši modderskou wiki, kde najdete podrobnosti týkající se modifikací pro hru.
Pokud se chcete zapojit do experimentální bety, najdete tuto verzi ve public_beta větvi na Steamu. Způsob, jak se k němu dostat, je následující: Klient Steam → KNIHOVNA → klikněte pravým tlačítkem myši na American Truck Simulator → Vlastnosti → kartu Betas → public_beta → 1.50. Není vyžadováno žádné heslo. Někdy možná budete muset restartovat klienta Steam, abyste tam viděli správný název větve. Experimentální beta verze 1.50 je v současné době nedostupná pro uživatele Mac OS, ale očekává se, že bude pro platformu vydána v blízké budoucnosti.
Takže naší komunitě děkujeme za vaši neutuchající oddanost a zpětnou vazbu. Společně udělejme z experimentální bety cenný odrazový můstek k otevřené betě a výjimečné verzi 1.50. Šťastnou nákladní dopravu!
anglická mutace:
Žádné komentáře:
Okomentovat