Projekt California Rework je náročný úkol, na kterém jsme pracovali již nějakou dobu, a navzdory tvrdé práci a odhodlání, které je vyžadováno, jsme neměli příležitost zmínit neopěvované hrdiny, kteří jsou součástí specializovaného týmu.
Janek (současný vedoucí projektu)
Od Mrázíka jsem převzal California Rework a je to můj úplně první projekt jako vedoucí mapového DLC, ale rozhodně ne první projekt, na kterém jsem pracoval. Moji práci můžete vidět v DLC pro Idaho, Wyoming, Montanu a také v nadcházejícím DLC pro Oklahomu.
Mým hlavním cílem v projektu California Rework je co nejlépe zachytit atmosféru všech oblastí v Kalifornii a zajistit co nejlepší komfort pro tým, abychom vám mohli dodat Kalifornii přesně tak, jak jste vždy chtěli.
Tereza
Pracuji v SCS jako Junior Map Designer a kromě práce na California Rework jsem se také podílel na tvorbě DLC Oklahoma. Ve fázi 3 Kalifornie si obzvláště užívám rozlehlé pláně, mandloňová pole a farmy. Hráči se mohou těšit na nový a naleštěný kalifornský kabát, který osobně považuji za nejvíce vzrušující.
Tomáš
Pracoval jsem na druhé fázi California Rework, kde jsem vytvořil US-80 s Donner Pass a Truckee. Také jsem pomohl dokončit některé další lokace a přispěl k opravě chyb. V současné době pracuji na Stocktonu a US-50, které mají podobnou hornatou scenérii jako Donner Pass.
Juraj
Když jsem před dvěma a půl lety nastoupil do SCS, začali jsme pracovat na druhé fázi přepracování Kalifornie. Mezitím jsem také pomáhal s dalšími mapovými DLC. Práce na třetí fázi přepracování je pro mě zatím nejzajímavější, protože jsem dostal možnost zaměřit se na města a průmyslové oblasti, které mě baví nejvíce. Jsem přesvědčen, že hráči si tuto novou část mapy také zamilují, protože se mohou těšit na mnoho nových orientačních bodů a oblastí.
Margo
California Rework je první projekt, kterého jsem součástí jako Junior Map Designer. To, co mě na přepracování nejvíce baví, je velká tvůrčí svoboda, kterou mám při ovlivňování, povznášení a transformaci každé lokace, což vede k zajímavějším místům k objevování!
Jiřička
Mým prvním úkolem v SCS bylo navrhnout jednoduchou venkovskou silnici pro DLC Utah před téměř 4 lety. Od té doby jsem ušel dlouhou cestu, mezitím jsem pracoval na několika DLC a pustil se do náročných úkolů, jako je El Paso v Texasu. Kalifornie má v naší hře výraznou letní atmosféru ve srovnání s jinými státy. Můžete cítit přítomnost Tichého oceánu v blízkosti a naše původní mapa to dobře zachytila. Přepracování dostává stejnou kvalitu jako zbrusu nové DLC, s mnohem vylepšenou a hustší silniční sítí, mnoha novými orientačními body a nově zařazeným městem Modesto, jehož jsem shodou okolností autorem.
Honza
Na přepracování jsem se podílel od samého začátku, myslím, že jsme začínali se třemi lidmi. Během svého působení v SCS jsem také pracoval na vytvoření několika silnic pro Montanu a Texas. V současné době mě baví práce na menších historických sídlištích s organickou strukturou. Americký kontrast mezi pravidelnou betonovou džunglí a organickou zástavbou, jako například v Santa Cruz, mě fascinuje. Hráči mohou očekávat spoustu detailního obsahu a krásně navržených měst a krajin.
Bartłomiej
Prostě se snažím dělat vše, co je v mých silách, aby můj region vypadal co nejlépe. To zahrnuje využití dovedností a znalostí, které jsem získal před nástupem do SCS Software při práci na mém vlastním mapovém projektu pro American Truck Simulator. Myslím, že mnoho hráčů ocení novou atmosféru Kalifornie.
Římský
Od té doby, co jsem se připojil k SCS, je práce na třetí fázi California Rework mou první zkušeností s návrhem map v tomto měřítku. Jsem vděčný za své zkušené kolegy, kteří mě vedou na této cestě zlepšování a objevování. Bylo velmi vzrušující být svědkem růstu nové a vylepšené Kalifornie a myslím, že je toho hodně, na co se můžeme těšit.
Františka
Dva roky pracuji jako mapový designér v Kalifornii a podílel jsem se i na předchozí fázi. V současné době mě baví pracovat na různých rozmanitých pobřežních silnicích. Hráči se určitě mohou těšit na spoustu nových nádherných výhledů na oceán.
Pavel
V SCS jsem téměř rok a přepracování Kalifornie je první projekt, na kterém jsem pracoval. Doufám, že si hráči užijí objevování vylepšených známých míst tohoto ikonického státu.
Čestné uznání - Mrazík (předchozí vedoucí týmu)
Pokračující úsilí o přestavbu Kalifornie tak, aby splňovala moderní standardy kvality, vstoupilo do své třetí fáze s jasným cílem: představit působivý upgrade obsahu, který může každý hráč ATS navigovat a užívat si. Zatím pevně věřím, že tým úspěšně vystihl samotnou podstatu kalifornské nákladní dopravy, architektury a kultury a netrpělivě očekávám vydání finálního produktu ve hře.
I když už nejsem součástí mapovacího týmu, protože jsem byl svědkem Jankova potenciálu, rád jsem mu svěřil roli nového vedoucího mapového DLC, protože sdílí podobné hodnoty a má schopnost motivovat a inspirovat tým způsoby, které jsou lepší, než jsem kdy dokázal já, spolu s energií potřebnou k tomu, abychom dovedli do skvělého finiše to, co jsme s týmem začali.
Žádné komentáře:
Okomentovat