pondělí 12. června 2023

Dynamické billboardy ve hře

 

Někteří z vás si možná všimli, že se na herních billboardech objevují skutečná, skutečná aktiva náborové kampaně v American Truck Simulator od Schneider National, jedné z největších logistických společností ve Spojených státech. I když jsme dříve používali herní billboardy k prezentaci různých vzrušujících novinek, jako je příchod nových trucků Kenworth a propagační akce pro naši událost WoTr, tento nový přírůstek je nyní ve fázi zkoušení a věříme, že je příslibem nabídnout něco hodnotného pro naše hry i automobilový průmysl.



Náš primární záměr přesahuje pouhou reklamu. Naším cílem je poskytovat příležitosti, které organicky upozorňují na zajímavé detaily v našem herním světě - věci hodnotné a hlubšího významu. Představení náborové kampaně společnosti Schneider National na této vizi dále navazuje.

Proto, když nás společnost Schneider National oslovila s přáním, abychom jim pomohli s náborovou kampaní, byli jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat, protože to představuje něco nového a také nám to umožňuje pomáhat potřebám přepravního průmyslu obecně s ohledem na současný nedostatek kvalifikovaných odborníků. Jako jedna z předních logistických společností v USA je pověst a legitimita Schneider National nezpochybnitelná. Vnímali jsme toto partnerství jako příležitost vydat se na novou cestu a provádět experimenty, které by mohly mít potenciálně pozitivní dopad, a jsme vděční společnosti Schneider National za tuto příležitost.



Respektujeme váš herní zážitek a chceme zajistit, aby zůstal příjemný a pohlcující. Věříme, že uvedení obsahu souvisejícího s průmyslem ve hře může být relevantní a přínosné. Kromě toho, s bezpočtem hráčů, kteří procházejí kolem našich herních billboardů, kdo ví? Někdo může narazit na náborovou ceduli, která je nebo jeho přítele přiměje, aby zvážili žádost o zaměstnání ve společnosti Schneider National nebo možná uvažovali o kariéře v přepravním průmyslu.



Prozatím jsme si vybrali ATS jako testovací půdu pro tyto dynamické billboardy. Tím, že začneme s obsahem pouze v angličtině, můžeme se zaměřit na zdokonalení experimentu bez složitosti lokalizace.



Pozitivní zpětná vazba, kterou jsme obdrželi od těch, kteří si této změny všimli, nás inspirovala k tomu, abychom pokračovali ve zkoumání příležitostí a poskytovali smysluplné vizuální prvky, které přesahují tradiční reklamu. Společně můžeme vytvořit pohlcující a účelnější herní svět a jsme nesmírně nadšeni, že uvidíme, kam nás toto partnerství v budoucnu zavede.

anglická mutace

In-game Dynamic Billboards

Žádné komentáře:

Okomentovat