Vývoj DLC Řecko je v plném proudu a my bychom vám rádi představili pracovitý tým, který stojí za tvorbou našeho dalšího rozšíření mapy pro Euro Truck Simulator 2. Doufáme, že se vám bude líbit tato prezentace těchto SCS mapových designérů a jejich krátké vzkazy pro vás, naše #BestCommunityEver.
"Ve společnosti SCS Software pracuji od roku 2016. Původně jsem začínal jako tester, kde jsem se krátce poté posunul na pozici grafika map. Od té doby jsem měl tu čest pracovat na různých mapových projektech, jako je Italia, Beyond the Baltic Sea, Road to Black Sea a krátce na Ibérii."
"Posledních pět let pracuji jako producent, což zahrnuje zodpovědnost za to, aby malé i velké projekty byly vydávány bez větších problémů, a také za udržování přehledu o ročním plánu společnosti. Mým úkolem je mimo jiné budovat interní kanály a vytvářet procesy, jejichž prostřednictvím se informace dostanou ke všem našim kolegům v naší stále rostoucí společnosti."
"Spolu s tím pokračuji v práci na mapových DLC na projektech ETS2, jako je již zmíněná Iberia, krásný Balkán a všechna probíhající přepracování starších DLC. V současné době jsem zodpovědný za hladký chod DLC pro Řecko."
Prokop
"Pro SCS Software jsem začal pracovat téměř před osmi lety poté, co jsem několik let pracoval v jiném herním vývojářském studiu. Začínal jsem jako návrhář map, což nakonec vedlo k tomu, že jsem se po několika letech stal vedoucím DLC. Úspěšně jsem vedl a vydal dvě DLC - Iberia a West Balkans. Vzhledem k tomu, že vývoj map je rok od roku složitější, přesunul jsem se nedávno na pozici technického vedoucího, abych mohl pomáhat řeckému týmu a týmu ETS2 jako celku se všemi funkčními technickými aspekty tvorby map; vše od správné implementace nových funkcí až po řešení ekonomických problémů. Na oplátku to pomáhá našim návrhářům map soustředit se na vizuální stránku a celkovou atmosféru hry, aniž by museli řešit technické problémy nad rámec jejich aktuálního pracovního vytížení."
Ernest
"V SCS Software jsem začal v roce 2020 a vypracoval jsem se z juniorního návrháře map na vedoucího map DLC. Začínal jsem v Ibérii a nedávno jsem pomáhal budovat masivní DLC pro západní Balkán. Práce na Řecku je mým prvním projektem v roli vedoucího. Starám se hlavně o vizuální stránku mapy a pomáhám našim super talentovaným a úžasným mapperům, aby mohli pracovat bez problémů a měli vše, co potřebují. I když je Řecko jen jednou zemí, skromným cílem celého týmu je samozřejmě vytvořit nejpůsobivější DLC, jaké kdy v Evropě vyšlo. Nemůžu se dočkat, až ti ukážu víc."
Michal
"V mapovém oddělení pracuji téměř pět let. Od Road to the Black Sea jsem pracoval na různých částech herního světa. Vždy jsem se zajímal o environmentální design. Miluji přírodu a architekturu a baví mě hledat způsoby, jak dosáhnout iluze působivého a detailního světa. Věřím v hodnotu krásy a doufám, že DLC Řecko bude opět o něco krásnější než cokoli předtím. Přál bych hráčům, aby si užili objevování zajímavého a jedinečného DLC."
Libor
"Když jsem hledala novou práci, jedním z mých důležitých požadavků bylo, aby moje práce dělala lidi šťastnými. Upřímně jsem si nedokázal představit, že práce mapového designéra bude pozicí, která to splňuje! Pro SCS Software pracuji od konce roku 2022 a první DLC, na kterém jsem pracoval, bylo West Balkans. I když jsem naskočil do již rozjetého projektu a hlavně jsem pomáhal s jeho finalizací, je to skvělý pocit slyšet zpětnou vazbu od hráčů a dostávat pozitivní ohlasy na naši práci. Jsem hrdý na to, že jsem pracoval na krásné oblasti národního parku Durmitor v Černé Hoře. V DLC Řecko jsem dostal za úkol vytvořit město Ioannina a jeho okolí a už teď se těším na konečný výsledek. Hráči se mohou těšit na pravou letní prázdninovou atmosféru."
Kristýna
"Do SCS Software jsem nastoupil v roce 2020 a začal jsem pracovat na DLC Iberia, které bylo v té době uprostřed výroby. Od té doby jsem měl tu čest pracovat na všech následujících DLC ETS2. Postupně mě bavily další a další úkoly, které vyžadovaly jemnou detailní práci, jako jsou komplexy čerpacích stanic, průmyslové areály, okolní depa, osady, malé silnice a samozřejmě města. V poslední době jsem pro Západní Balkán DLC pracoval téměř výhradně na Bosně. Města, silničky, jezerní výhledy, údolí sevřená skalami, to vše byla radost tvořit na mapě. V Řecku mě čeká pár silnic u severních hranic a ještě jedna na jihu, která se vine podél pobřeží na úpatí hor. Na ostrově však zůstanu nejdéle a vytvořím přístavní město Chania. Věřím, že DLC Řecko bude úžasně bohaté a rozmanité a že je na co se těšit."
Klara
"Do společnosti SCS Software jsem nastoupil v květnu 2023. Za tuto relativně krátkou dobu jsem stihl poznat mnoho skvělých kolegů a získat od nich spoustu důležitých zkušeností. Řecko je nádherná, osobitá země plná krásné přírody a měst s bohatou historií. Jsem rád, že mohu být součástí týmu, který pracuje na DLC Řecko, a pokusím se zachytit všechny krásy této země co nejlépe. Práce v herním průmyslu byla vždy mým snem a jsem vděčný, že se mi ho podařilo uskutečnit."
Johana
"Do SCS Software jsem nastoupil teprve loni v listopadu, takže je to pro mě stále trochu nové. Jako hlavní umělecký obor jsem však od začátku věděla, že mě bude nejvíce bavit práce na krajině a venkovských oblastech – a bylo mi řečeno, že to je přesně to, k čemu jsem byla vybrána pro DLC Řecko! Jsem z tohoto projektu nadšený a doufám, že se mi podaří zachytit řeckou přírodu tak, jak bych to udělal na obraze."
Žádné komentáře:
Okomentovat